Zonadvies

  • Wij werken met opgeleide zonneconsulenten om te garanderen dat je veilig en verantwoord gebruik kunt maken van professionele zonnebanken.
  • Middels een digitale huidanalyse geven wij een zorgvuldig zonadvies. Volg het advies op. Je huid is een kwetsbaar orgaan en moet nog een leven lang mee. Wij vinden je huid en gezondheid belangrijk.


Reserveren zonsessie

  • Het reserveren van een zonsessie is niet verplicht, maar wel aan te raden. Binnenlopen mag natuurlijk altijd en zonnen kan dan op basis van beschikbaarheid. 
  • Het reserveren van een zonsessie kan aan de balie en in de reserveringsapp Pay n Plan.
  • Telefonisch reserveren kan ook onder voorwaarden. Die vind je hier en onderaan deze pagina.
  • Je reserveert altijd een tijdsblok voor een zonsessie van maximaal 30 minuten.


Annuleren reservering zonsessie

  • Annuleren van je reservering kan in de Pay n Plan app tot maximaal 60 minuten voor de aanvang van je zonsessie. Je krediet wordt automatisch teruggeboekt op je account voor gebruik op een later moment. 
  • Annuleren kan telefonisch tot maximaal 15 minuten voor de aanvang van je zonsessie. Wij boeken het krediet dan terug op je account voor gebruik op een later moment. 
  • Bij het niet tijdig afmelden van je reservering komt je krediet te vervallen en alle aanspraak erop.


Kom op tijd

  • Het tijdsblok staat speciaal voor jou gereserveerd. Hier kan niemand anders op ingepland worden.  
  • Ben je verlaat? Meldt dit dan op tijd. Wij zullen in overleg kijken om je zonsessie te verzetten of dat er voldoende tijd overblijft voor je zonsessie.


Tijdregels

  • Kom je 5 minuten te laat? Dan kan je maximaal 20 minuten zonnen.

  • Kom je 10 minuten te laat? Dan kan je maximaal 15 minuten zonnen.

  • Kom je 15 minuten te laat? Dan kan je maximaal 10 minuten zonnen.

  • Kom je later dan 15 minuten? Dan is zonnen niet meer mogelijk. 

We hanteren deze tijdregels omdat er vaak een opvolgende zonsessie door iemand anders geboekt is.


Gebruik cabines.

  • De zonnebanken en cabines worden door onze medewerkers na iedere gebruiker hygiënisch gereinigd. 
  • Deponeer afval a.u.b. in de afvalemmer in de cabine.
  • Deponeer a.u.b. geen dameshygiëne producten in de afvalemmer in de cabine. Maak hiervoor gebruik van de afvalemmer in het toilet. 


Gebruik handdoeken

  • Wij stellen het gebruik van schone handdoeken in elke cabine gratis beschikbaar.
  • Heb je een handdoek gebruikt? Plaats je gebruikte handdoek dan in de wasmand naast de balie. Alvast bedankt. 


Gebruik UV-beschermingsbril

  • Het gebruik van een UV-beschermingsbril wordt sterk aangeraden om de ogen te beschermen. UV-stralen zijn schadelijk voor de ogen. Ook al zijn de oogleden gesloten. 
  • Wil je een UV-beschermingsbril gebruiken? Vraag het dan aan de balie. We stellen schone UV-beschermingsbrillen voor algemeen gebruik gratis beschikbaar.
  • Je kunt er ook een voor persoonlijk gebruik tegen een kleine vergoeding bij ons aanschaffen. 


Voorwaarden voor telefonisch reserveren.

  • Als je verhinderd bent en je hebt een telefonische reservering gemaakt, verzoeken we je vriendelijk om deze tijdig te annuleren. Je kunt je telefonische afspraak annuleren tot maximaal 15 minuten voor aanvang van je zonsessie.
     
  • Als je niet tijdig annuleert of niet op komt dagen voor de gereserveerde zonsessie, zijn we genoodzaakt om 50% op basis van 20 minuten van de zonsessie in rekening te brengen.
     
  • In het geval van een No Show situatie, ontvang je van ons een e-mail en push-bericht op je telefoon en in de Pay N Plan app. met een betaallink voor het betreffende bedrag. Het bedrag mag ook aan de balie worden voldaan.
     
  • Je account wordt geblokkeerd voor toekomstige reserveringen.
     
  • Na bevestiging van de betaling, wordt je account weer vrijgegeven en kun je weer reserveren voor het zonnen.