NIEUWSBRIEF
Voer hieronder je e-mailadres in en wordt lid van de Bizonder Inner Circle voor exclusieve aanbiedingen, early sales access, beauty, nails & sun nieuws, inspiratie en specials die je niet wilt missen.
Aantal woorden: 383 | Leestijd: 1,5 minuten | Leestijd dikgedrukt: 15 seconden
Bij Bizonder willen we iedereen graag van dienst zijn en ervoor zorgen dat een ieder optimaal van onze zonnebanken kunt genieten. Ons team zet zich in om aan de telefoon cabines te reserveren. Aan de balie zorgvuldig passend advies te geven. De zonnebanken en cabines worden met aandacht gedesinfecteerd. Professionele inzet om van elke zonsessie een heerlijke ervaring te maken.
Helaas doen er steeds vaker situaties voor waarin klanten niet op komen dagen voor hun telefonisch gereserveerde zonsessies. We begrijpen natuurlijk dat onvoorziene omstandigheden zich kunnen voordoen. Dat kan een ieder weleens overkomen.
We hebben om deze reden ons No Show-beleid voor telefonische reserveringen aangescherpt om alles eerlijk en soepel te laten verlopen en dat er geen misverstanden kunnen ontstaan. Het No Show beleid voor reserveringen in de Pay N Plan app blijft zoals het vermeld in de onze huisregels voor het zonnen.
We streven naar een prettige zorgeloze zonervaring voor iedereen!
We vinden het om die reden ook spijtig dat we een No Show-beleid moeten hanteren, maar we willen ervoor zorgen dat alle klanten de best mogelijke ervaring hebben. We hopen dat iedereen begrijpt dat dit beleid ons in staat stelt om iedereen eerlijk en efficiënt te bedienen.
Voer hieronder je e-mailadres in en wordt lid van de Bizonder Inner Circle voor exclusieve aanbiedingen, early sales access, beauty, nails & sun nieuws, inspiratie en specials die je niet wilt missen.